Urgus fel!

Jag kommer till rubrikens förklaring senare...Igår var jag duktig och hjäpte till i trädgården.
Jag klippte en del av gräsmattan, självklart den lättaste biten eftersom jag tycker att våran gräsklippare är avancerad.(fast mest eftersom att det är så mycket konstiga svängar.)Sen fixade jag några avklippta grenar med rosor på som jag sorterade i olika storlekar/längder. :) Och sen krattade jag våran grusgång från en mass grenar, och fy fabian vad grenar det var! Helt sjukt. Men man ser lite skillnad om inte alla grenar fallit på plats igen.Men just då såg det lite fräschare ut.  : ) Efter det så blev det fil och havre flingor till lunch.Sen tog man moppen(a)till emma och vi gjorde inte mycket till en början men sen kom också linda och vi drog iväg till Gömmern, där satt vi och drack hallon soda och njöt av den varma sommar solen. Vi kanske var där en timme eller något och sen drog vi oss tillbaka he mtill emma. Sen kollade vi lite på lost och rätt som det var var det dags för oss alla att äta middag och för min del packa (till resan som skulle blivigt av i dag men, ändrade planer, vi åker i morgon.) När vi alla var klara åkte jag till emma och vidare till linda och sen gick vi till en video butik.När jag stog där så såg det ut som att jag hade sett de flesta filmerna. De föreslog filimer och deras sista förslag var "john Tucker must die." Då sa jag jo men det är bra,eller ah, det beror på vad man tycker.men så blev det och vidare hem till emma igen.Vi bad jenny komma men hon kom typ efter en timmer eller nått trots att det tar 5-10 minuter att å! xD sen så klättrade vi upp på föråddstaket på fridhems dagis och jag ringde saga för att fråga om hon ville hänga med oss! Klart hon ville och efter ca 30 minuter kan jag tänka mig så kom hon. När alla väl var sammlade var klockan runt nio och det var dags att popa popcorn! :D Lycka! :)Saga ville åka på min moppe så vi tog en kort tur.Efter filmen drog sig alla hemmåt.
Min moster från finland/kanada är här och hälsar på och det är HELT omöjligt att förstå hennes engelska, och mina pappa som är möjligen ännu sämre på engelska förstår henne. : PFrån min andra moster har jag äntligen fått min Marimekko väska med tillhörande neccesär! Och från Taina,moster 1 och 2 har jag fått en massa choklad. De vill säkert att jag ska äta ihjäl mig! >.<
NU till rubriken.Urgus är en ond,OND gud som jobbar för min pappa.Det är nog han som ser till att jag nästa slår ihjäl mig.Men nu har jag någon att skylla på! Eftersom jag inte har några syskon så är det väl bra på det sättet. : P

Over and out! /Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0