Sooooommarlooov! :D

Ja, äntligen är det dags för ett nytt och varmt sommarlov! Skolavslutningen i år var lite speciell eftersom de första niorna i historien gick ut från tomtberga.Det var som vanligt väldigt tråkigt på stolar upp och ner o och försöka lyssna på någon fast man inte hörde ett shit.Lärarna sjöng en fin sång till oss.(melodin:"Aldrig ska jag sluta älska dig.")Den var bra och alla lärarna såg lagom roliga ut. : D Och idag fick vi våra betyg! :] Jag är ganska nöjd, tyckte att jag förkänat två mvg till men det har ju varigt så konstiga lektioner i år så nästa termin då jävlar! :D Jag vet inte riktigt hur mycket poeng jag har av det totala men det får jag räkna ut....3 mvg,9,vg och 2 g det blir 205 poeng av trehundra eller vad det nu är.Jag har höjt mina betyg i 7 ämnen! :] Jag är inte helt perfekt i mina betyg men nästa år ska det bli MVG:n banne mej! :D
image54

" För vi har svergies bästa baaarn..! "

Ikväll ska Jag,Emma,Linda,Signe,Ellinor och hennes kille jackob,Simon och fredrik från andra klassen grilla hemma hos Emma.Men ingen orkar eller vill inte heller för den delen sova över hos Emma eller signe, eller whatever vi skulle sovigt.Men vi ska mötas klockan fem vid snäckan och köpa grill mat. :} Måste komma ihåg och köpa tamponger eftersom Ellinor snodde mitt paket sist hon skulle sova över hos jackob. -.- Linda har fått sin system kamera nu! Jag där av avensjuka! :O Jag måste övertala mamma att jag "får" hennes kamera och när hon åker bort så får hon tillbaka den. för jag vill ha den!!! Är tröt på min dumma 5 megapixel kamera. :OÄNTLIGEN SOMMARLOV!!!!!!!! :D

Äntligen,äntligen, äntligen! /Nadjuff

Kommentarer
Postat av: saga

va!? har din bara 5 mega pixels?? det har min också! xD nej just det, host, den är ju inte min den är anns...

2007-06-13 @ 16:01:28
URL: http://krullethelgonet.blogg.se
Postat av: Peter

En liten hjälp att räkna betygspoäng 3 mvg=60 poäng, 12(!) vg (so räknas som fyra betyg), =180 och 2 G=20 alltså 260 poäng av 320 möjliga!!!!!!!
Inte illa!

2007-06-18 @ 08:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0