Sommarkurs.

Klockan är 09:18 och här sitter jag med dans klader,mobil,matsäck,strumpor,och O'boy och förbereder mig för dagen.Det här kommer bli kul. Vet inte riktigt villka som kommer vara där men det kommer någ gå bra! :D
Vi ska köra Jazz/show dans,balett och vad är det nu då..eh...street. Jag kommer som vanligt se klumpigast ut, jag minns när vi började med morderna, (som är en av mina favoriter nu)jag såg inte klok ut! 0_0 Speciellt på fys passen och jag vet att streetpassens fys är TOKjobbig!! ( : P )Och sen blir jag den första som lägger av, jag fattar inte hur alla orkar! O_O Dom måste vara robotar av någotslag.Men från Måndag till Torsdag mellan klockan 11-15:45 ska jag dansa! :D Det ska bli rooooligt! ^^ Måste cykla till dansen för mitt Eu- kort har inte kommigt ännu och mamma har sitt busskort, jag har ännu ingen remsa men lite cykling har väl aldrig dödat någon, right?
Kanske kan få det där sommar jobbet i alla fall på Britas gränd med Linda under tiden signum är på konfermation!
jag vill ha pengar,pengar,pengar!"Money,money,money must be funny...."

Btw!Tack till peter som hjälpte mig litem ed betyg räknandet!

"En liten hjälp att räkna betygspoäng 3 mvg=60 poäng, 12(!) vg (so räknas som fyra betyg), =180 och 2 G=20 alltså 260 poäng av 320 möjliga!!!!!!!
Inte illa!"
                      Typ många? x]  ↑                              TACKAR! ;D

I will probably die today. /Nadjuff

Kommentarer
Postat av: Andreas

Det var mycket duktigt Nadja!:D
Men kon ihåg att det är bara 16 av 17 betyg som räknas sen när du ska söka till ett gymnasie^^
det är det sämsta du har som går bort.

2007-06-19 @ 12:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0