Små grodor och fio,lio lej?

Nej, inte för mig.Den här midsommaren blir väl som de flesta anntar jag..Det börjar med att alla mina vänner åker bort till sina landställen med familj och syskon,eller nu i år konfimerar sig,eller ska bara vara lite sociala i allmänhet med sin familj i flera dagar. Och det slutar med att jag bli lämnad hemma ensam med pappa fst itne mamma å år för hon är bortrest till finland.Och det blir typ inte av att jag och far åker till Abrahams by under midsommar men jag sa till honom att om jag ska kunna njuta lite av den här midsommaren så får vi köpa hem lite goda grejer ,kanske äta middag utomhus på våran veranda och sedan sitta och mysa vid tv:n med de goda grejerna.Nu är sommarkursen över också och konstig nog så tycker jag att det ska bli sköööönt att slippa gå upp tidigt(för jag sovar faktiskt länge nu! Eller, ja, mycket längre än förut.)Göra i ordning mat att ta med,frukost göra sig i ordning ,det enda lätta är att köa moppen.(a)Men att dansa har varigt en slags pers eftersom jag blivigt fruktansvärt stel.Får försöka ta mig ut och springa någonstans också så jag får igång den här latoxen!men jag vet hur et kommer bli.. ._. Ikväll blir det mest bara lite slappa och slöa för min del. : )
Had'e! /Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0