SANNINGEN!

Okej, igår skrev jag att det inte är meningen att jag inte ska få köra min moppe, här kommer det jävla beviset!
I morse ringde pappa hem och sa att det inte skulle bli någon uppkörning för mig och resten av människorn som skulle komma dit för hjälmar och utrustning som finns där har blivigt STULA! GAAAH! Jag blir så hiiimla irriterad.--'''
Any way, dagen har varigt soft fast alla dagar är rätt sköna nu när skolan nästan är slut. I dag så har Ellinor och jag plockat blommor om Maarit bad oss och sen käkade vi lunch, och sen hade vi slöjd och jag har blivigt klar med allt så jag och Ellan satt och flätade armband.och sen till matte provet, och mina damer och herrar!!!!! JAG, Nadja Junnarp 15 år från svergie,Stockholm,Huddinge tyckte provet var LÄTT! Jag var typ färdig först också! Jag är så jävla stoooooooolt! ^^ Fast alla andra tycker också att det är lätt, fast det var något om en stereo anlägning som jag är lite osäker på men jag tror nog att det blir najs. Det tråkiga är att det inte räknas till mitt betyg. : (
Men om jag blinkar snällt med ögonen och ler snällt och ger Kajsa lite choklad så kaaaanske, man vet aldrig. HAHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0