Kan när jag vill!

Idag gott folk är "första" dagen på sommarlovet och jag viste att många hade saker planerade så jag tog tag i min garderob, Folk som har sett min garderob tidigare(självklart då från insidan) skulle svimma om dom nu fick se den.
Innan var det som ett mounteverest där inne men nu är det som en liten ja vad ska man säga?inte direkt en kull men jag kan väl säga att korgen som är högst upp kan jag dra ut utan problem!Men det har givetvis också blivigt en ny sopsäck full med försmå kläder och andra kläder jag aldrig använder.Men den knallgröna JL tröjan hänger likt förbannat kvar eftersom den var så dyr när jag ville ha den och jag trodde att den skulle hjälpa mig ur en situation jag var i i sexan.Jag vill först kolla runt medkompisar och deras vänner om dom vill köpa den men ingen har hakat på den kroken så jag får väl lägga ut en annons på blocket.Sen fick jag hjälpa mamma och dammsuga också eftersom hon har så ont i sin arm, och idag fick hon 300 alvedon av sin lägare och ett par andra tabletter.Tycker synd om henne. : o Undrar vad morgondagen har att bjuda på. :) Mitt busskort går ut i morgon! Måste köpa en buss remsa.

Todelu!/Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0