Jag vill att alla fåglar ska DÖ!

I alla fall bara på morgonen när jag vill sova! I morse så var det en fågel som lät som en gnisslig cykel och det har gnisslat heeeeela morgonen, och inte nog med det, det började åska i natt också, någon som hörde den?Så nu kan jag inte somna om i alla fall.Ska ta och berätta om gårdagen som var så hiiiimla varm och händelserik.
Denna helg började som de flesta, jag vakna piss tidigt,äter frukost och sätter mig sen vid datan. I dag skulle jag till Huset i parken, men sen såg jag att det skulle vara stand up- komedi i långholmen och då sms:a jag till saga och efter det hem till signe där vi bestämde senare att vi skulle åka dit och kolla läget.När vi var påväg till sceenen där alla uppträde så gick vi förbi Mårten Andersson och stackars saga som inte såg något utan glasögon märkte itne att vi gick förbi honom. När vi kom dit var det ap mycket folk! Och på sceen stog Jakob Öqvist och snackade lite med publiken.Vi ställde oss i skuggan och vi märkte inte förens lite senare att vi bara stog någon meter ifrån Magnus Betnér! : D Och där satt han med sin flickvän/sambo/fru(?) hand i hand och hans förmodligen mamma.(När vi skulle ta oss hemmot eftersom vi inte fick några sittplatser,dumma människor!, så masserade hon magnus, det såg sött ut men låter så töntigt nu när jag skriver det! xP)Vi var där i bara dock en timme och vi orkade inte stanna längre eftersom vi inte fick några sittplatser och vi ville ju också till huset i parken.Vi tog tåget tillbaka till Huddinge och träffade där Linda,Emma, Filip(lindas kille),och en annan tjej som hete/kallades Trixi.Vi gick till donken för vi var hungriga, jag tog från allas mat för jag hade inga pengar. Vi bestämde att vi skulle åka och bada i Gömmaren men sen blev det att vi badade hos Signe, åt kladdkaka smet, jag ville spy sen(inte för att den var äcklig.)sen hoppa vi lite studs matta och när vi hoppade så grymta min mage som en gris! Det är snat! O_O Helt sjukt.Fick skjus hem av signum sen.I mörr'n ska Sigge och jag åka till stan för att inhandla nya badkläder och en förhoppningsvis en sport topp till moí! :D

Kändisar jag såg igår: Magnus Betnér, Mårten Andersson, Måns Möller,
Kodjo Akolor, Thomas Oredsson och David Druid.Fast Thomas och David
vet jag inte om dom är jätte kända(inte för mig i alla fall) men dom var också roliga! : D

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej min vän!
Den gnissliga fågeln var förmodligen en gröngöling. Cool hackspett som är snygg att se på, men rätt kul att ha hört också. Är inte den vanligaste pippin i tätbebyggt område.
Men en värld med bara döa fåglar skulle vara paradiset för mygg, flugor, knott, skalbaggar och allsköns kryp. Hellre fåglar tycker jag.
Fast jag vet vad du menar. Gunilla, som jobbar på Bullerbyn, hon bor ett par hus längre neråt gatan här, och hon har en jättestor papegoja. Ibland glömmer hon att täcka över buren till den, och då vaknar den när solen går upp. Klockan halv fyra i morse satte den igång att trumpeta. Och då är det inte en rostig cykel vi pratar om utan en rostig karusell med 18 cyklar och en brandbil på.
Hoppas du fick en härlig shoppingdag i värmen!
Ann

2007-06-10 @ 12:07:00
URL: http://mammann.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0