Det är inte meningen att jag ska köra moppe!

Nästan allt tyder ju på det! I dag skulle jag och pappa kolla var jag ska ha uppkörning i morgon(Måndag).För jag viste inte exakt vart, any way...Vi tog moppen till heron city för det är i dom trakterna vi ska vara och på vägen dit åkte vi på A-brunnar ett stort OH NO för mig, och sen korsade en svart katt våran väg.Och jag tror på A- brunnar men med katter är jag inte säker men när vi äkte över A-brunnen så tänkte jag typ: åh nej! Nu kommer något dåligt att hända! :OPEPPAR PEPPAR TA I TRÄ! MEN! Här finns ju inget trä, det är bara moppe,asfalt och sol! Nooo!Nej, det kommer inte hända något,Kommer INTE hända NÅGONTING! När vi väl hittade där jag skulle ha uppkörning så lät pappa mig köra omkring på en bredvidliggande tom parkering, och han bad mig sen att nödbromsa och det gick bra några gånger tills han sa att jag skulle använda handbromsen och då missuppfattade jag (jävla korkskalle) och trodde att jag bara skulle bromsa med frambromsen.Sagt och gjort.När jag "ryckte" åt mig frambromsen kommer en hög tjutanse gnissling moppen (jag?)tappar kontrollen,jag släpper INTE bromsen moppen välter som i slow motion ner på vänster sida snurrar i en halv cirkel medans hag flyger som ett plan som sedan krachar och  rullar typ två var och stutsar till med huvudet i asfalten.(JAG HADE SJÄLVKLART HJÄLM, THANK GOD!)
Det här är typ andra gången på en månad som jag tror att jag ska dö.Jag börjar gråta och är helt iskall i hela kroppen.Känner ingenting för några sekunder.Tillslut får kroppen tillbaka medvetandet,värmen och också smärtan.
Jag har rivit upp vänsterhanden så såret är lika stort som en fem krona, eller tja, typ...det beror på hur man menar...
En av mina finaste jeans har gått sönder(kan lagas som tur är.) och moppen är ännu mera repad.När jag efter ett kort tag torkat tårar och lite tröst från far kommer det en finsk uteliggare(fast han bodde i husvagn.) med våt serveter och plåster.Pappa tackar och blir jätte glad att de som inte äger mycket bryr sig och delar med sig.

Pust, jag har blivigt ännu mer nervös inför i morgon.Jag vet att det säkert kommer vara lätt men efter idag känner jag mig så himla osäkert men jag ska också nämna det att när jag skulle bromsa så höll jag en hastig het jag normal sett inte skulle vilja åka(varför åkte jag snabbar då??iiiiidiiiiiooooot.)Så i morgon ska jag vara vi Heron City ca halv 9, ingen sovmorgon för mig inte. Men måste ändå till skolan sen för matte prov, tar nog cykel dit då så går det lite fortare att komma hem!<3 Nu ska jag väl bara försöka ta det lungt och ja..jag borde göra biologi men har boken i skolan och jag glömde få en underskrift på min ledighetslapp av pappa till för i morgon så han får typ ringa och spela in lite ljud på telefonsvararen så får jag göra upp med en lärare med koll(peter blir det nog, inte maarit, hon har inte så mycket koll faktiskt tycker jag.Hon är snäll och trevlig men..ja.

I'm not supposed to make tomorrow/Nadjuff.

BTW, har jag gjort mig en ny header. (TACK SAGA! : *)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0