DAGEN INNAN SKOLAVSLUTNINGEN!

Ja, äntligen är det dags för sommar lov! :D Och jag tycker att sjuan och åttans tid bara har flugit iväg när jag tänker efter.Och på sätt och vi så känns det bra, men sen börjar man tänka att den här tiden har jag left med ända sen liten, vad händer efter skolan?Ja, jo jobb men med kompisar och klassen? Vissa av dom jag aldrig mer kommer träffa?USCH! Så ska man inte tänka.

igår blev farmor inlagg på vad -stället-nu-hette och det var tydligen en jobbig kväll för min pappa,farbror och hans fru.Farmor hade tydligen blivigt jätte arg och farbannad och svurigt åt folk och de var med henne i 9 timmar! För folk som träffat min farmor kan gissa hur jobbigt det måste varigt för dom i nio timmar.
Där farfar är inlaggd så hade han fått hjärt rusning tror jag och när jag pratade med pappa idag så sa han att han trodde att farfar inte skulle komma hem igen, och då blev jag lite sorgsen men förvånad över hur pappa sa det och tänk om det blir så?(PEPPAR PEPPAR, TAR I TRÄ.)Vad händer med farmor då? Hon tror att min pappas farfar (som skulle vart ca 110 år idag)lever,hon kan inte sitt eget hem nummer och on tror att det är 2005 någon gån i börjar av en månad på våren.hmm..

Imorgon är det skolavslutning, och detta skall jag göra i sommar:
Åka till Koholma.(Can't wait.)
Åka till åland.
Rensa min garderob(CAN wait.)
Träna(Lättare sagt än gjort.)
Sommarkurs
Det är vad jag än så länge vet. :]
Hade bra tills dess!¨

                                                                                                                                                               /Nadjuff

Kommentarer
Postat av: saga

jag definitivt vänta tills vi åker till koholma. fast när du kommer blir det bra [:

2007-06-12 @ 15:51:40
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0