24,25,26,27 + C° ska det aldrig sluta?

Den här värmen är OUTHÄRDLIG! Jag överlever inte promenaderna till och från skolan längre, gud vad skönt det kommer bli med moppe sen! (Haaaallelujaaa!)Måste kolla om det har kommigt någon inbetalnings grej från vägverket eller liknande! :OHmm, om det är ett kuvert till min pappa från aktsam, är det kanske en betalnig? Naaa, jag vet inte riktigt, hoppas bara på att pappa kommer ifrån min dementa farmor snart eller skulle han hälsa på farfar på sjukan?Eller båda..jag vet inte, men det är i alla fall några timmar för mig själv, i denna bastu! Jag som är hälften finne borde väl ha det här i blodet...lixom björkris och stark öl eller någon stark vodka som hör till. Jag är nog den falskaste halv finnen. Jag har aldrig varit full, och vill inte drika, jag är allergisk mot björkris(+ en massa annat!) och när det är över 25 grader ute så vill jag bara bo på nordpolen.Och jag kan inte änns finska, är "sur" på mamma för att hon inte lärde mig som liten, det är ett coolt språk ju!(Tycker jag bara för att jag är nördig och har oddsen emot mig^^,) Kanske borde göra som ellinor och ta tag i det hela och lära mig själv.:} Fast hon valde ju typ kinesiska och något annat som henne något på k...hmm...

uuuäääck! Jag dör, jag har stoppat i mig den sissta biten kladdkaka,två typ nektariner eller vad det nu är, fyra vindruvor och två koppar o'boy! Socker nivån är på topp! Det här är värkligen INTE bra. Idag fick jag veta att jag har kvar mitt VG i biologi,Jag fick VG i teknik som utgångs betyg, eftersom det inte blir någon teknik i nian och i kemin har jag också VG! ^^ Jag är inget IG-barn,G-barn eller MVG-barn, jag är typ ett VG- barn! ^^Fast snart hänger det väl på MVG- barn eftersom jag är så duktig, haha! :D Jag kunde till och men höja mig i matte och det mina vänner är något som jag aldrig trodde på! ^^

Åh, i onsdags var jag och Signe i Gömmaren och det var så varmt och skönt men vi han knappt åka dit förrens vi skulle hem igen, det var lite trist faktist.. : / Men det var i alla fall svalkande.

Tack och hej leverpastej! /Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0