Nu sommnar jag.

Detta är skam!SKAM I TELL'YA! Jag har inte gjort mycket idag.
Jag har..sprungit i alla fall. I lördags ville jag dö av dålig kondis,håll och skavsår.I söndags av dålig kondition och jag ville spy, och jag kände mig smått snurrig.Men idag kände jag att det gick lättare att springa men när jag skulle ställa mig i duschen så mådde jag smått illa.Men varför gör jag det här då?Jamen...mina s k muskler är korta och tjocka som dom sju små dvärjarna och jag skulle vilja ha lite smalare och längre muskler så man inte ser ut som en bred långhårig,hudfärgad bokhylla.Ellinor har äntligen kommigt hem men när jag ringde hem till henne idag så var det ingen som svarade... : ( När jag fick sms av signe när hon skrev att hon ville att jag skulle vara på åland med henne, då ville jag nästan bara skrika,gråta rycka fram den där stooora ryggsäcken från den fullproppade garderoben slänga ner alla kläder och sådan man behöver när man åker bort och ta moppen till grisleham och simma till åland om det nu skulle vara tvånget till det! Jag känner mig så ignorerad och bakom.
Alla har åkt bort och är med nära och kära men här sitter jag med min asociala,tråkiga,bråkiga familj och sitter i mina avklippta gammla gråa mjukisbyxor och i pappas gammla bajen T-shirt och hoppas på att jag får ett samtal från någon eller en pling från Ellinor som vill att jag ska skutta hem till henne eller att signe säger att jag kan komma till åland redan i morgon! Jag skulle kunna packa så jag kan åka redan ikväll.Sagar har ju också som sagt farit iväg till koholma och dit vill jag också åka tillbaka till där man kan trivas med familjen Carlsson/Olofsson.
Jag är som en tiggare.Jag sitter här och längtar efter något annat än vad jag redan gör,tigga.men folk vandrar förbi mig och ger mig ingen blick men som tänker att dom skulle villja ta med mig.Men nej...inte än,snart,senare...men jag är trött på det här!Nu vill jag till åland!Nu vill jag till koholma, NU vill jag till Ellinor...NU,NU,NUUU!!!!

Ah,juste ja...Idag har jag också tagit bort alla tangenter och rensat bort allt damm och små smulor samtidigt som jag satt och lyssnat på Mark Levengood från när han var med i P1 sommar.Skulle kunna tänka mig lite penis pasta med någon av mina kompisar just nu.


Tiggaren i hemmet./Nadjuff

Kommentarer
Postat av: Andreas

HAHAHAHAHA! du verkar ha det jobbigt just nu:P

2007-07-17 @ 22:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0