Nadjuff, back in action!

Kära vänner och bloggare, Nadja är tiiiiiiillbaka!!! :D
Efter 8 dagar ute på landet med regn,sol,ytterst lite bad, godis,vego mat,dåliga/bra spökhistorier,målande,bärande,samt lille bror gräl så har jag återvänt till min hem stad.Och igår kväll när jag kom hem så kändes det lite sorligt. För där så gjorde hela familjen någonting hela tiden medans min familj på tre personer har semestrar en och en. Det är så förbannat sorligt, vi är den med asocialafamilj jag känner till!
Och nu när man är hemmaså ba:"Vart är alla?" :O Bilder från Koholma kommer när jag får min kamera som jag glömde!>.<'Jag saknar min låtsas familj back on koholma!:o

Kommentarer
Postat av: Saga

Bebis! :'o inte vara ledsen minilän!! så fantastiska är vi inte! xP men ann blev ledsen i ögat när hon läste, och lite rört tro jag. och så tror jag kanske att hon fick lite dåligt samvete för att du fick åka hem :( LÖV U <3

2007-07-09 @ 22:38:46
URL: http://krullethelgonet.blogg.se
Postat av: Ann

Kusinerna från landet var verkligen VANSINNIGT tråkiga. Du är allt de aldrig kommer att vara, så vi gjorde världens sämsta byte. Men deras pappa hjälpte Mats mer än någon annan kunnat göra.
Så, när du kommer tillbaka finns det ett helt, nytt däck! Jättestort! Rena dansgolvet!
Och om Saga åker till USA så får du väl komma nån härlig helg i höst och titta på resultatet. Skutta loss lite på resultatet.
Och spela den där sista plurren som aldrig blev av.
Men om Saga inte åker till USA så får du komma ut snart igen!! Typ om en vecka eller så.

2007-07-11 @ 01:10:04
URL: http://mammann.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0