Hatar att säga det...

men från och med i dag är det 24 dagar kvar tills skolan börjar! : o FATTA, TJUGOFYRA DAGAR!Det är bra och dåligt.Det känn inte som att jag gjort mycket på sommar lovet och jag har fortfarande åland kvar med signe kvar att göra! :oMen tänk!Jag börjar nian, det känns som jag gick ut sjuan alldelses nyss! det är helt sjuuuukt.Men nu i nian ska jag värkligen anstränga mig till 110% för att få de bästa betygen jag kan få.och jag längtar tills vi får gå på gymnasiemässan, för det värkar rätt "nice." : ) Undrar om nian kommer gå lika fort som sjuan gjorde?We'll see.
Idag så ska mor och far storhandla så då är jag ensam hemma en liten stund.Måste höra med signe när jag kan komma, om det nu går..: PHör av mig senare om det händer något roligt på min front.
ADJÖ! /Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0