God morgon...

eller vad man nu ska kalla det, det är snarare gad efter middag, klockan är lite mer än fyra och jag gick upp för inte så väldigt länge sen.måste berätta lite om vad som har hänt dom här dagarna.I söndags så fikade jag med emma,jenny och linda idag vid slussen.Det var chill.Sen träffade vi saga och gick sen upp på taket där folket tuggade sur och besk rabarber och jag satt i solen med min nya rabarbet hatt/keps.Och igår så skulle vi grilla och då hände något som jag visstew skulle hända som inte fik hända, men jag hade  en jävla lycka den gången.efter det att vi köpt mat och snacks till kvällen började vi fixa med maten och så åt vi.Min mat som jag var så sugen på först var inte alls god sen.Sen kom vi på att vi ville grilla lite marsmallows, fast det blev typ godis som hette shamallows,weard.Any way, sen satt vi och såg lite halft koncentrerade på That'70 show,vi gick ut på en lång promenad(vid det här laget had linda åkt hem.)sen satt vi ute på sagas baksida och snacka i timmar om olika saker och jag vill så jävla gärna byta till andra klassen! Dom har det sååååå mycket bättre än vad vi har.Sååå,peter om du nu skulle läsa det här så skulle jag villja byta klass men så vill jag också att signe ska byta med mig för henne vill jag inte "lämna" i min klass.så är det.Vi vad vakna hela natten, det var bara jag och saga som orkade se Sin city filmen sen stack jag och då var klockan åtta och sen åkte jag direkt hem 'å' la mig.Sen har jag nu sovigt till fyra då pappa kom hem.De andra har sagt att vi ska göra något ikväll också men jag tror inte jag orkar eller har lust. : / Signe kommer hem idag.Henne har man inte sett på länge! ; ] men, jaa. det var nog allt. Good day!

I said good day!/Nadjuff

Kommentarer
Postat av: Peter

Har precis börjat jobba igen. Läste ditt inlägg om klassbyte och vi kan väl prata om saken när det är dags att börja igen.

2007-08-15 @ 15:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0