Baka bullar med mammsen.

Gah! nu är jag väl som mest ensamast! ALLA är bortresta....
Ellinor, Öland. Saga,Koholma. Signe, Åland. Linda och Jenny, Arvika. Emma, Landet. I och för sig vet jag inte vart tvillingarna är men jag är ändå ensam.Idag har jag sprungit(ytterst lite),duschat,stretschat(?),hjälpt appa i vardags rummet,och hjälper mamma att baka. Jag har lite för mig men jag tycker inte det är särsilt roligt. Just nu av alla ställen så vill jag vara på Åland för jag har inte vart där på lägne och hann intre var mycket med min signe efter hennes konfirmation.Jag läser ganska mycket just nu.Eller, tja..tre böcker för mig är väl lite mindre än medel var jag brukar läsa.Nu på lovet när alla är borta så har jag mer tid att läsa. Jag har läst ut Harry Potter och Halvblodsprinssen(bok nr 5, ca 660sid.)sen har jag också läst Tinke ulvens dotter(Ca 200 sidor)och nu läser jag Trälprinsessan(ca 160sid).Sen har jag även lysnat på boken"Ser mitt huvud tjockt ut i den här?"Ganska rolig bok.
Det är inga tjocka böcker jag läser men dom har jag fått från en bok klubb som jag var med i en gång.Måste skaffa ett biblotekskort snart så jag kan låna lite tjockare och helst i deckar stilen.Vi har ju några böcker stående i bokhyllan men jag vet inte om vi har några bra böcker.
   
                                                                                                                                                                          GIVE ME A BIBLIOTEKSKORT/Nadjuff

Kommentarer
Postat av: Suslus.blogg.se

Tinke boken e bra.. läste den i femman .. lite skum .. men läs!

2007-08-14 @ 12:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0