. . .

Jag minns när jag satt i ditt knä i eran gammla lägenhet och visade och berättade stolt för dig om min tamagotchi.
Jag minns dörr karmen där du mätte hur lång jag var när jag frågade så fort jag kom hem till er.
Jag kommer också ihåg eran gammla gröna våg som jag ställde mig på och du mätte min vikt.
Jag minns din gammla stora gungstol som jag satte mig i så att benen bara räckte fram till kanten av stolen,jag minns hur du gav mig fart och det var roligt men samtidigt läskigt och du sluta när jag sa stop.
Jag minns hur du såg ut när du arbetade på landet i ditt verktads hus där pappas och hans brors gammla flygplan låg.Jag minns att du berättade hur alla flugorna kom in emmellan fönsterglasen och bildade den där 4 cm höga lagret av döda insekter som jag tyckte var det äckligaste jag sett.
Jag minns en dag när ni var barnvakter åt mig och varken ni eller jag visste hur den fungerade så du råka  sätta den på 30 minuter istället för 30 sekunder och vi märkte inte att det var fel på den förrens den varma slingan på mikro taket var alldeles lysande röd orange.Det finns många minnen som vi delar med oss, oc hdu lever fortfarande i oss. Till minne av min farfar som avled igår 17 Juni,han blev 82 år.Vi älskar dig farfar.♥

Farfar
Sven Gunnar Junnarp
24 Mars 1925 - 2007 17 Juli

Kommentarer
Postat av: Andreas

Fint skrivet Nadja^^ jag tror att han skulle ha uppskattat det om han hade läst det.

2007-07-18 @ 15:40:56
Postat av: Sandra (kusin)

fint skirvet söta kusinen! det gör ont i en hela tiden! jag saknar honom och älskar honom! Han kommer alltid finns med oss! <3<3<3

2007-08-01 @ 11:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0