Sönda. 13:31

Nu har jag duchat, pratar med ellinor och hon vill jätte gärna gå på fest på tisdag hos någon och hon vill gå med en kompis men ingen har sagt att dom vill gå ännu..:P hahaha, stackars henne..:P
själv sitter man och kollar på stockholm live på datan, det är så jävla kul! XD
I morgon fyller hasena år, har typ inte köpt något till henne men jag vet vad jag ska ge henne ändå..:P
och sen den 17 februari fyller ellinor år och vad vill hon ha lixom?och sen den 24 fyller emma år och till henne vet jag vad jag ske ge!  ^^
jag har så ont i halsen så jag vet inte vad!!! men ska gå ner och hämta typ O'boy, det hjlper ALLTID!
O*BOOOOOOY IS THE SHIIIIT! ;D <3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0