Fortfarande sjuk.

har varigt hemma sedan vackans start, öra värker och jag käkar tabletter som jag fick från docktorn i måndags...fyra piller om dan, två på morgonen och två på kvällen...
när jag var hos doktorn så fråga han om jag hade astma, och det har jag inte så då sa han på en sånt där läkar sätt; 'Mhm..' uuuusch, vad jag hatar det och sen så sa han ba: jaah, du låter lite skrovlig i vänster lunga, har du känt av det, gör det ont å så?Nej det har jag inte(har bara känt att när jag andas så låter det konstigt...)och sen sa han: 'Jag vill att du ska komma tillbaka hit i morgon någon gång under dagen och röntka lungorna.' jaha? JAHA? OKEJ?! usch, jag är inte direkt rädd för läkare och så men då mådde jag dåligt, men det är ju säkert inget farlig och jag vet inte varför jag mådde så dåligt sen men anyway...
så, igår åkte jag och mamma tillbaka och vi väntade typ jätte  länge och sen skulle jag rönkas, så av med allt på över kroppen, och då menar jag ALLT...så där stogman mot kroppen mot en kall vi platta som såg ut som en whitebord, och jag fick ta fyra olika bilder...och jag ska väl iväg till huddinge sjukhus och kolla där om det är något speciellt...har tagit lite kort med min kamera....måste göra lite biologi,fysik och matte läxan(som jag inte kan) snart..får såndär jobbig ångest nu, bläääääää....!

Kommentarer
Postat av: Saga

Oh my god! Honey, don't die :o

2007-02-21 @ 20:32:09
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0