187350-4

Sitter här och tittar på stockholm live, det är förjävla kul! XD
var på dansen idag, och nu på dansen så värkar det som att folk är lite mer 'kontrolerade' av vad vi ska göra...och jennifer, min lärare, hon vet nog nu vad hon ska göra för, förut var det bara som om hon gjorde lite grejer spontant..:/ :P efter dansen så börja saga blöda på foten ,hennes gammla skavsår från förra gången och sånt får jag också, fast dom börjar aldrig blöda..:P
Saga: Asså, jag dansa så mina fötter börjar blöda! FETT coolt! :D
Jag: jah, snacka om ambition, jag har fått vita ärr och fläckar från dansen...
Förstår ni vad vi offrar oss för dansen, men det är så kul!
when I dance, my dreams take shape....Dance is the hidden language of the wohmens soul....
dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,
dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,
dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,
dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans,dans!
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Is there more to say? ; D 
     
187350-4      187350-3      187350-2

Kommentarer
Postat av: Anonym

nope, there's not ;]

2007-02-26 @ 01:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0