@ the twins 23:31

Ja, nu sitter man här några timmar senare i rubys och alisons säng,vi lyssnar på musik, det sms:as mycket här i rummet och vi har päronsaft också nära till hands!  Vi borde sova snart som jag också tror at vi snrt ska göra för annars kommer jag vara dödströt imorgon när man ska handla julklappar och det får man inte vara!
Idag efter skolan så drog jag hem till tvillingarna och vi satt och kolla på björn gustavsson och de andra i parlamentet, efter det drog vi in till aspudden för att köpa lite godis och sånt, det var kallt men tillsut kom vi tillbaka då vi fick komma in i värme och lägga oss bland duntnäcken och så fick vi lite vofflor av deras mamma Mary. Dom har så sjukt trevliga föräldrar. :)

Om 11 timar ska vi vara i huddinge centrum, snäckan för att åka in till någon slags julmarknad.
Imorgon sover jag över någonannanstas, och på onsdag kommer jag hem någon gång på dagen.
Känns bra att ha vänner som finns för en. :) <3 De är alla guld värda!

Fick ett meddelande från saga på facebook idag där hon frågade hur det var och så, och jag är så avensjuk på henne, det enda som jag kan säga är at hon inte kan skriva å ä ö. Och det är ju såå farligt.Whatever! God natt svergie!
/Nadjuff

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha... det suger att inte kunna skriva de tre sista bokstaverna. ser so fult ut utan dem:P

2007-12-19 @ 14:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0