Sovmorgonen Nadjuff inte visste om.

Inge hade berättat för mig att vi hade sovmorgon till 11:20 idag så redan klockan 8 var jag i skolan och ingen i min klass är där, great! Nej, det SUX! Så det var ju bara att gå hem igen. : ] Vilket inte känns så fel.
Så dagen börjar med språk,sen NO och sen är det livskunskap. det blir trevligt det.inte.

När jag skulle iväg till språket så började det regna,toppen. Sen när jag sitter där på spanskan och väntar på att läraren ska komma får vi veta att han är sjuk! Och efter språket skulle vi ha NO på tomtberga, men kajsa var ledig så vi hade peter och det var chill, vi gjorde lite grann i alla fall. Och sen så blev det ingen livskunskap bara för att andra klassen inte hade det. Ganska chill och onööödig dag. :)

Det är 19 dagar kvar till julafton.Det går för fort./Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0