Onsdag 19 december

nu är jag hemma igen och sitter här och lyssnar på musik. Igår var jag hemma hos signe.Det var så chill. Vi spela kort, guitar hero, kolla på heros, sen tittade vi på en gammal julkalender, Kaspar i Nudodalen, det borde göras fler som den, för den var värkligen bra. : ) Sen blev jag attakerad av hennes katt som rev mig mig under ögat, sen får man lite andra smällar hemma hos henne, men det får man tåla, ha. ha.

Det var en ganska onödig skoldag idag. Vi skulle göra pepparkakshus, och våra delar var hela ganska länge innan en kortsida gick sönder, sen gick mer delar sönder och medans vi satt och försökte laga var alla typ klara, haha så himmla misslyckat, sånna där hus ska fan i mig inte sättas ihop med socker, det ska sättas ihop med superlim, god damn it!

Det är bara fem dagar kvar till julafton och nu har jag två julklappar. Men alla måste köpas imorgon så jag hinner tänka på annat! God jul! Förresten så vet jag inte vart jag lagt min kamera, men den kommer fram förr eller senare, och jag vet att du tycker att det var väldigt intressant att veta.
I hate gingerbread house. / Nadjuff

Kommentarer
Postat av: Andreas

Om jag får säga vad jag tycker så är den bästa julkalendern igenom tiderna helt klart Mysteriet på Greveholm! :D
Och min uppfattning kommer nog knappast att ändras för dom blir bara sämre och sämre för varje år tycker jag... :(
Kaspar i Nudodalen är ochså en gammal bra ^^,

2007-12-21 @ 21:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0