Kommer inte ha tid att köpa julklappar! :O

I fredags var en mysig kväll. : ) Först så möter jag Saga som jag inte träffat på länge, vi gick på ett fick i huddinge centrum och vi snackade om vad som har hänt på senaste tiden och så.Sen köpte vi lite godis, mötte Jenny och iväg till Saras genrep. Det kändes konstigt att vara där men inte vara med att dansa själv. Sara blev glad att se oss, och jag blev lite nostalgisk när vi satt där och tittade.

Efter det så blev jag hämtad av ellinor med bil där även ellinors gulliga lilla kusin joel satt och sa "Piprex!"
Joel var nog den mest bortskämda barnet på hela kvällen. Han fick en grodbakelse,en tomte pepparkaka,godis,godis och mera godis! Helt sjuk, och lite popcorn också som var mina.

Det var ju tänkt att jag skulle vara social med ellinor men hon skulle städa sitt rum som jag inte ville göra, Joel ville spela tv spel som jag inte var intresserad ut av så det blev att jag satt och titta på Idol finalen med Ellinors föräldrar.
Och det var väll helt okej. Sen när ellinor städat klart så satt jag och var mest avensjuk på henne bara för att hon kan allt och har ett sådant perfekt liv. Haha.

Nu är Saga i Thailand. I varma,Oregniga thailand och om en vecka följer emma sagas väg till thailnad!
Det är som saga sa, thailand är det nya Malorca. Var är grejen med svergie och thailand?Men jag kan förstå hur alla tänker.Jag håller med dom. En dag ska jag också åka dit men inte ännu i alla fall.

Borde gå till signe nu, sen ska vi iväg till dansen. Sista söndagen innan uppvisningen.Trevligt,trevligt.
Had'e bra!
/Nadjuff

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag missade uppvisningen, fast jag hade egentligen ingen större lust att kolla heller. var det kul?

2007-12-10 @ 18:10:51
URL: http://siigurt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0