Julångest.

Ni vet den där kännslan när julen är över? När tomten har gått och man sitter där med sina öppnade julklappar.
Jag vet inte hur ni känner men i måndags så var jag glad men senare slog det mig att det är över, nu har man inget att längta efter.Förutom ens födelsedag kanske.Men det är ändå över. Jag tycker att det har gått alldeles FÖR fort.

Men jag hade för en gång skull inte tänkt att deppa. För er som undrar vad jag fick i julklapp kan jag berätta att jag fick en systemkamera(glad,glad,glad!!),sen fick jag ett nytt objektiv till den som dock är fel(Pappa hatar han(någon) på OnOff i kungenskurva)och sen så behöver jag ett annat minneskort.Sen fick jag 3 boxen av Desperate Houseviwes, Lost boxarna två och tre så snart får jag nästan arrangera ett litet maraton. : ) Och lite godis men det hade jag klarat mig utan.

Jag saknar Saga och Emma som är i Thailand. Men Emma kommer hem på nyårsafton och kommer vara brunare än den brunaste pepparkaka jag någonsin sett, och Saga kommer vara Saga om inte kanske lite rödare, vad vet jag, hon är bra på att klara sig från solstrålar. : )

I två dagar har jag knappt varit utanför dörren, så himmla socialr gjort utav mig
men så blir det när man får tv serier i julklapp, det måste ses på en gång!
I för sig var jag hemma hos signe i tisdags men vi kollade bara på olika
filmer till jag gick hem igen.
/Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0