Depritionen hos mig är på topp, right?

Nu är dansen slut och jag känner mig lite illa till mods för att jag ska sluta. Kommer sakna alla där borta nu.
Alla nya kompisar som jag fått. Men jag måste träffa dom någon gång snart.
Inte många dagar kvar till jul nu.
Väderföräldrarna är som dom är och jag mår sådär som dom får mig att må.
Det är konstigt att jag ens köper julklappar till dom. Så mycket kan jag väll säga.

Nästa vecka är sista vecka i skolan men vi ska inte ha några lektioner som tur är.Känns skönt men jag blir också lite ledsen att det här sista året har gått så himmla fort.
Tänk själv, efter lovet så är det bara 6 månader kvar, och om det kommer gå lika fort som nu blir jag grymt deprimerad.Usch.

Känner mig så totalt emo över hela min tillvaro. Måste få umgås med mina vänner nu.
Jag behöver dom som mest nu känner jag. För ibland så känner jag mig så liten och bortglömd,
även utav dom. så det här blir min upplysning till er.

Saga är i Thailand och har det säkert jätte bra. I lördagsnatt åkte Emma till Thailand. Hoppas du får det bra och hör av dig! Själv sitter lilla patetiska och ledsna jag och bara låter de emotionella kännslorna stå som spön i backen.
Jag behöver ett riktigt lyckopiller men apoteket har stängt. trist för mig. Nu är det jul,jul ångestfylld jul.

Nu rymmer jag. Vet inte om det får dom att förstå,
vet inte om det kommer bli bra men nu rymmer jag iväg.
Orkar inte mer. Vill bara falla in i ett sken som får mig att må bra.
Jag vet att ni finns där för att ta emot mig och stötta mig.
/Nadjuff

(ingen röd tråd i inlägget men det är sån jag är just nu, sönder splittrad inuti.)

Kommentarer
Postat av: Ruby

jag älkar dig nadja, hoppas du vet att jag finna här för dig!

2007-12-16 @ 22:57:14
URL: http://ruuby.blogg.se
Postat av: saga

jag ar i vietnam nu faktiskt..:P
var inte ledsen nadja, vannen. :o du ar inte bortglomd. ;) love you

2007-12-17 @ 13:00:25
URL: http://krullthelgonet.blogg.se
Postat av: saga

jag ar i vietnam nu faktiskt..:P
var inte ledsen nadja, vannen. :o du ar inte bortglomd. ;) love you

2007-12-17 @ 13:00:38
URL: http://krullthelgonet.blogg.se
Postat av: Emma

jag är hemma nu. så jag finns här alltid alltid alltid för dig!

2008-01-01 @ 13:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0