abcdefghijk...

Regn,regn,regn...varför allt detta regn? Kan det inte sluta regna? Visst det är mysigt ibland, men nu har det regnat i minst två dag. Men jag ska inte klaga.Jag är faktiskt glad idag. : )
Och idag ska jag och min dansgrupp dansa på något jubeleum på Diselverkstaden någon gång ikväll. Vi ska dansa och sjunga några truddilutter och sen får vi åka hem.
 
Appropå att åka hem så åker alla typ bort snart! Och regnet bara fortsätter.Usch. Vill också åka bort med någon. Inte med bara mina föräldrar för det skulle bli jobbigt. Men min familj och kanske en kompis någonstans varmt,skönt,och stränder. ahh det skulle inte vara fel säger jag bara.

Det här inlägget var mest bara skräp men det struntar jag i, fick bara lust att skriva något helt ointressant.
Nu ska det kollas bussar och tåg tills ikväll. ''Hao däe brao!''
/Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0