Taxfreen är helt självklart inte bra för mig.

NU är jag hemma i svenska vattnen igen,förortens betong och asfalt är jag tillbaka på efter ca 5 dagar bort på Åland.Jag vet att folket här hemma försökt nå mig 24/7 och " du svarar aldrig ", kommer väl till pass men nu är det så här att jag vart bort,njutigt,och badat dygnetrunt och då ligger mobilen bort glömd i sängen någonstans och sen när jag ser att någon ringt så ba; "palla, det är ändå as dyrt nu när jag är utomlands." Så där är min ursäkt!
Idag fick man  gå upp halv sex svensk tid för att hinna med båten som skulle gå halv åtta svensk tid.Sen så fick vi frukost bufé,det var mer än trevligt.När det hade gått lite mer än halva resan så gick vi till taxfreen och där frossar jag.seriöst, ni får inte sätta mig på en båt med tafree om jag har pengar, så är det bara. Men som alltid bidrar jag alltid med lite godis till mina päron.Any way så är jag hemma nu och det är dryga två veckor kvar på sommar lovet, vet inte om jag kommer orka med nian om det inte blir en sju jävla dans på rosor."Men det ordnar sig, det gör det alltid."

Men jag har faktiskt sprungit på ålan!/Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0