Skolstart "jao!"

I måndag började skolan, (fast i sönds trodde jag först att det inte skulle vara förrens på tisdag.)
Any way...det var kul att se alla igen men det var för det mesta en j*vligt onödig dag, vi hade bara rast,och dagen efter det.Igår fyllde tvillingarna år och jag och signe sov över hos dom.Vi såg på film och fick båt glass. : ) Vi såg först "Ladder 49", en sorglg hyllningsfilm, och tvillingarna gräs jätte mycket, signe lite gran men jag fick bara tårar i ögonen eftersom det var andra gången som jag såg denoch då visste man ju lixomvad som skulle hända och så, signe grät också men jag vete fan om hon gjorde sig i början, det såg bara konstigt ut men det gör man när man gråter.. : P
Idag å var det tredje dagen i skolan och då skulle vi skriva om någon stil som t.ex raggare, mods, emo, syntare,hårdrockare, m.fl.Jag och ena tvillingen Ruby valde Mods som är en slags hippei stil.Det blev så att jag fick göra hela projektet själv, Ruby skrev bara rent en taxt jag skrivigt.Så himla trist när ingen bryr sig och ändå säger folk att man värkligen måste satsa nu i nian, jag fattar inte...vad är grejen lixom?

Och igår fick jag veta att jag kommer börja på den där musikalskolan på fritiden!!!!!Sååååå hiiiiiiiimmla glad för det OCH jag och signe behöver inte ens göra intagningsprov bara för att signes mamma sa hur dukiga vi var och sånt där!Och en musikal är redan uppbokad!Kommer bli så roligt. Så nu innan mamma betalar saras dans så måste jag säga till sara att jag pausar en termin. : ) Jag hoppas att det kommer bli helt UNDERBART!!! Lycka, lycka, lyckaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!o.s.v...

Sitter vid mammas bärbara dator nu.Hon har inte fått något trådlöst internet till den ännu för telia är dumma i huvetså jag sitter med den röda internetsladden bara någon meter ifrån våran andra data men jag ville så gärna vara på mammas så det så! Ha ett underbart liv!
Do not stop moving you're body! /Nadjuff.

Kommentarer
Postat av: Losing

har också börjat skolan idag.. känns ganska skönt att vara tillbaka.. alla kompisar man inte har träffat sen i våras :)

2007-08-22 @ 13:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0