Skoldag nr 4.

Idag började vi med schemat, PÅ RIKTIGT.Alla lektioner börjar,NU.
och tror ni inte, kära läsare att den första lektionen är mitt hat-ämne.Matte.Och inte nog med det, vi började med en matte test också.men det är ju för att lärarna ska få veta villken "sugig-mattekunskapsnivå" jag ligger på.Förmodligen noll.Eller kanske ett om dom är snälla.

Jag har värkligen glömt hur man räknar matte.Jag kan plus och minus, men nästan allt annat har jag glömt.
det är helt sjuuukt hur dålig man(jag) bilr utan skola i två månader.

Idag hade vi redovisning i so,sv,so,sv? vette fan, för vi har peter i båda ämnerna och då blir det lätt förvirrande.
Any way så hade vi det.Jag och Ruby hade ju då skrivigt om "Mods".Redovisningen blev i alla fall av, vet inte om den var så himmla bra, fick ju inte så mycket hjälp utav Ruby när vi skulle skriva, men det är väl fötjänt ett G åtminstonde, fast sen var vi en utan tre som skrev om något anat än emos och fjortisar.Så himmla trist.
Alla, vet ju hur dom ser ut och beter sig.I think?

Imorgon börjar jag 8.30, det innebär. sovmorgon, lite granna i alla fall. : )

I will never stop danceing!

/Nadjuff


Kommentarer
Postat av: Andreas

Under hela mitt andra år på gymnasiet nu kommer jag aldrig att få en så lång sovmorgon som till 8.30 :(
Och förra året hade vi till 9.30 två dagar i veckan...

2007-08-26 @ 10:44:30
Postat av: Kajsa

Men asså. Så dålig koll på matte har du ju inte. Du tycker att det är tråkigt, men det är ju en helt annan sak. Kram!

2007-09-02 @ 12:52:04
URL: http://mammann.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0