i en baja maja på en topp i pajala.

för en gångs skull så är läxorna klara på bara en dag.två spanska papper är klara och matte läxan är klar, nu är det bara glosorna i spanskan som är kvar. Vet itne hur många det var men det var ett par stycken i alla fall.
Det känns skönt att ha allt färdigt så här i början på veckan, får försöka fortsätta med det!

Idag vid ellva hade vi rast, vi frågade Maarit och hon sa tjugo över och det gjorde att jag,signe,alison och ellinor kom försent till svenskan och då fick vi inte komma in bara för dom gjorde ett stavnings-test.ja så vi missade det, vet itne om vi  får göra det senare men det fixar sig nog. Får tatuera schemat på ögonlocken i år.

nu ska jag gå och plugga glosor och försöka göra lite matte.Mest troligt att jag sätter på tv och äter en bulle istället.
tänkte skriva en massa deppiga och krångliga saker i detta inlägg men det orkar jag inte nu. Toodeluuuu!
/Nadjuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0