@gömmaren

Där har jag tillbringat två kvällar i rad nu.I förrgår var jag där med emma,saga,linda,jenny,simon,fredrik och en tjej som saga träffat som hette nancy.Vi grillade lite korv och hade mysigt,glömde min mobil där men det blev lyckligt återfunnen.I går var vi i gömmaren igen men igår var det bara jag,jenny,emma och simon, men detvar minnst lika najs om nästan inte bättre, vi saknade ju såklart dom som inte var där men vi satt och grilla shamallows,med choklad på och druckigt 7up och pepsi.Vi badade igår ochså och det var ju hur-varmt-som-helst! Jag skulle gissa på typ över 25 grader? varmare har jag inte kännt på år och dagar.Antingen så har det blivigt så varmt eller så har det varigt kiss-maraton i sjön.Vi drog hem vid elva tiden och det var en fin avslutning på kvällen.Emma, det kommer gå jätte bra,no worries!
/Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0