Ändrade planer.

Det blev inte som jag sa igår så igår blev det att man tillbringade kvällen med Ellinor,signe och ruby, vi såg filmen I see you.com.Den var rolig till en början men i slutat hände lixom inget nytt, bara samma gamla visa.Idag är det dagen innan begravningen.Imorgon runt ett är min farfar begraven men farmor som är så dement vet ju inte längre vem sven junnarp var.Det är lite lälskigt.Idag måste jag träffa signe och hämta den där klänningen som jag skulle låta ut av henne eftersom jag inte äger så mycket svart och alldra minst klänningar.Idag så ska jag leka med jag minn inte vilka som kunde men leka ska jag fast först nu måste jag ut och springa en runda sen måste jag cykla iväg till videobutiken och lämna filmen. So long!Jag skriver ju dom längsa inläggen nu också... : P

/Nadjuff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0