TRÄNINGSVÄRK!!!

Det här är nog den värsta träningsvärken jag haft NÅGONSIN
Jag kan knappt gå, stå sitta inte ens ligga! Det är helt otroligt!
Vi hade vikarie på dansen i FREDAGS!Jag har ont i magen, på revbenen(?),rumpan,fram-baksidan på låren!
Hon var värsta människo plågaren! Nae, igentligen inte, men hon körde värdens jobbigaste styrka och plankan, den älskade hon väldigt mycket! >.< Sen på diagonalen skulle vi köra frances och triplet.

Nu?Är du helt galen?Är det okej om jag rullar över golvet så att mina armar och ben fortfarande sitter kvar på min kropp?Inte??Nähä...jaha...OK!Och när vi skulle köra våran dans så har vi steg som görs på golvet.
Så när vi nu låg där på det som känndes ovanligt mjuka golvet så ska man likt förbannat upp igen!!

Any way,när vi skulle sluta så sa hon:"Ni har varigt såå duktiga och det har varigt jätte kuyl att ha er!Och bara för det så tycker jag att vi kör en sista planka i 1 minut." Och jag tänkte mest: "Neeeeej duuu! Det är fan duuu som ska göra det i två timmar din lilla hurtbulle!!"Det är helt sjukt, och när det var tio sekunder kvar så räknade hon med en sekund emellan så det blev mer som 20 sekunder!!!
Och i går så hade jag också dans, igen.och det var ju toppen!!>.<Alla som hade varigt med på dansen i fredags hade ont i benen och på andra ställen så jag var ju inte direkt ensam om smärtan.:P
Igår efter dansen så åkte jag och saga in till stan för att gå på vernisage.
Det var hennes lillebror som  hade gjort allt där och det var otroligt vad han hade sålt grejer! :O Han hade känat in flera TUSEN!!!Det är heeeeelt otroligt(absolut inte omöjligt), men han förkänar dom pengarna värkligen.
Jag och saga kunde i alla fall inte röra oss på hela dagen.
Men efter åkte jag hem till saga där jag nästan rev sagas vägg med mitt bakhuvud,åt middag, fotade lite i skogen(Vi är helt kära i Anns kamera!)Och vid nio tiden åkte vi hem till mig där vi också sov.
Nu sitter jag här ensam och visade pappa det jag tyckte att vi kunde ge till mamma i födelsedagspresent, vet inte riktigt vad han tyckte men jag får tjata! ^^
I morgon börjar praoen, vet inte om jag kommer orka blogga i boken vi fick från skolan OCKSÅ!
Jag får se hur jag gör med det. Det kommer i alla fal bli kul! :)

ONT ÖVERRALT OCH JAG KAN INTE RÖRA MIG!/Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0