Tidigt morgon,Jumbo glass,buss och sen natt.

Så skulle man kort kunna sammanfatta dagen igår.:P

För igår kom min och ellinors kompis hit från dalarna, Andreas.
Vi träffade honom i stan vid spott koppen/Bög ringen och därifrån vandrade vi vidare till gamla stan föra att köpa jumbo glassar..dom var säkert en halvmeter höga med glass och strut, man fick tio kulor.:PMen jag ville inte har en sån stor så jag fick en liten med tre kulor..:}
Any way, så efter det åkte vi hem till Huddinge eftersom jag had'e dans.Btw så gick det jätte bra på dansen och nu är vi klara med den också! ;]
Efter dansen köpte jag en Yoggi(<3) och en banan i väntan på bussen hem till ellinor.
När jag kom dit så hade dom precis börjat kolla på Tenachous D med Jack Black!<3
Den var skit bra och dom hade bra låtar med! Sen åt vi lite middag med spagetti och köttfärssås, som jag säkert ALDRIG ätigt hos ellinor, sen tittade vi lite mer på filmen...och sen så skulkle vi ta tåget tillbaka till stockholm C för att Andreas skulle hem igen. Och vi kom dit i tid och tillslut undrade vi var bussen var, sen ser jag en buss åka och tror ni inte att det är DEN, jag ba:"Eh, andreas...din buss är DÄR...(!)" Och vi trodde att den skulle stanna men sedan började den åka iväg, och vi försökte springa ikapp den, men det gick åt helvete så sen var han kvar i stockholm, och hans mor var typ förbannad och trott att vi hade planerat allt det här, men det stämde ju inte... :(
Så han sov över hos ellinor, och det gjorde jag med...På kvällen när vi skulle sova så låg vi(Jag,Ellinor,Tony(Lillebror)och Andreas) i en liten bädd soffa, det var lite obekvämt till en början men det gick bra. Tillslut låg vi och "smekte" varandras hår sådär så man nästan ryser till lite på ett skönt sätt, och det gjorde vi typ länge? :P Andreas sa att jag fortfarande hade hållt på efter att jag somnat. Hehe.
Men tillslut, vad klockan nu var så gick jag upp och bytte plats och la mig på en madrass i ett annat rum bredvid efter som tony låg nästan ovan på mig. :P

Idag åkte Andreas hem, Hoppas han kommer tillbaka snart så han kan ge mig fler filmeròó, ja, jag fick två filmer av honom ^^,

image36
Såhär skulle man kunna sammanfatta det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0