Thank God it's friday!

Ja,det kan man värkligen säga idag! ÄNTLIGEN SKA DET BLI HELG!!!! Då får man sova.... :)
Fast, jag måste ändå göra teknik boken och specialarbetet, det går mig på nerverna alla dessa jävla saker UNDER PRAOEN!!! jag döööör!

Efter jobbet idag så gick jag till tandläkaren(Fick gå 30 minuter tidigare! YAAY!!) där skulle dom pilla fram en liten stål bit längre fram som sitter på min tandställning.efteråt så mötte jag Signum som skulle köpa kläder men det pallade inte jag så efter att hon bjudit mig på en Mc'flurry(och en hamburgare som jag ska betala för och btw så mötte vi Sagis och Alice..)så drog jag hem. Nu sitter jag här och försöker övertala min vän från dalarna(AndReas)att skicka 1050g marabou till mig! ^^ Men han är SNÅL! (ska jag säga^^'')I helgen(+ måndag,tisdag) ska jag värkligen njuta av min ledighet! Sen på onsdag blir det "kul" igen. Skriver mera snart, men nu ska jag äta korv med bröd(orka.)och sen ska jag sätta mig på bussen och kräla på golvet och sånt, det blir sagas och Jennys sissta morderna dans, vet inte om det blir så för mig, få se senare!

ÄNTLIGEN HELG!!!/Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0