Svenska och pianospel.

Sitter här vid datan på svenska timmen, jag har faktiskt jobbat bra och det är inte så lång tid kvar till lunchen.
Ellinor sitter och spelar "Hallelulja" .Signe har typ gjort 5 frågor men jag har gjort 5 uppgifter och läst nästan 11 sidor, imorgon har vi  "Selmatest" som vår sv lärare kallar det.Ellinor har omprov i fysik i dag och har somvanligt glömt att plugga, nu när hon hade chansen att nå ett MVG på provet, jaja...det är hennes betyg....Ska ha utveckligs samtal i morgon, så jag och emma kan inte bada och efter det så har jag min första Teori lektion i moppe skolan, jag kommer inte vara hemma förrens klockan nio på kvällen! ;_;

Den kommande veckan kommer jag ha fullt upp.PLugga sv,spanska,matte,teknik och engelska.
Och min mamma fyller år nästa vecka och jag måste hitta en present till henne och så har jag ju prao nästa vecka och så är det min dans på tis,fre och lördag! JAG KOMMER BLI UTBRÄND känns det som, och btw så ska jag hämta min tandställning på torsdag, kommer inte kuna sova med den, det kommer säkert ta lång tid innan jag har vant mig vid den, men annars om jag inte sommnar så får jag bara ta ut den, jag menar jag MÅSTE ju ändå sova....Hade sovmorgon i dag men jag sov till bara ca halv 8 för jag ville sätta på en film som jag fick av Andreas men den funkar inte på datan,inte på min DVD och inte på vårat playstation! Jag blev jätte ledsen i ögat.... :''''(
Åter kommer med mera snart!



DIE FJORTIS,DIE!/NADJUFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0