Söndag.

Jag vill inte tillbringa alla dessa minuter av dagen framför datan och jag vill inte heller sitta och göra den där viktiga tekniken som MÅSTE göras.Och jag vill värkligen inte städa mitt rum. (By the way så måste jag måla om mitt rum i sommar, det ser förjävligt ut. -_-)
Linda och jag är överens om att vi båda vill göra någonting men det där med haninge blir i alla fall inte av! och nu på valborg så vill jag göra två saker, men jag kommer behöva välja.
Om jag är med kompisarna i huddinge som jag träffar jämt så kommer vi gå till brasan,det kommer vara svin kallt och jag har inga pengar så jag kan inte köpa någonting heller. Eller så följer jag med signe till tyresö och träffar mina andra vänner som jag inte träffat sen....väldigt länge. Dom kommer ha sing star,snacks och film å mys och värme. Nu vet jag att mina kompisar i huddinge låter som värsta negativo grejen men dom är väldigt roliga att vara med, men jag saknar tyresö kompisarna!!!

Igår så var jag hemma hos signe på kvällen.Vi spelade basket mot Hennes bror och kompis, de var två meter långa så det var nästintill omöjligt att ta bollen från dom.Sen hoppade vi på studsmattan också.<3 Men sen på kvällen visade karin mig och signe ett dans ställe där man dansar 3 timmar 1 gång i veckan, och det är musikal stil. ca 1 timme sång,45 min balett, sen är det jazz/show,house och någonting mera, och det är billigt också.tror inte att det blir danscenter för min del. : /

JAG VIVLL SKRATTA MED VÄNNER NU!/ Nadjuff

image37

image38    image39
Foto: Nadja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0