Prao dag 4.

Okej, att praoa på dagis var värkligen INTE en bra idé, men det var ett nära ställe tänkte jag.
Alla barnen skriker,och alla vill leka med mig. Och när vi väl ska leka blir det bara kaos!
Vad ska jag säga? -.- Emma sa att hon ska fråga om hon kan få sommar jobba där,hmm, vet inte om jag har lust...:/ ialf inte verje dag irad, DET kommer ta kol å mig!Hoppas häldre på sommar jobbet hos Signes far.
By the way så behöver jag en socker kick,det behöver man värkligen med dom barnen jag har.

Igår kom Peter och Maarit och hälsade på. Och dom kom (några minuter efter att Frida pruttat på min vad så hela benet darra x[ )när jag satt och läse värdens konstigaste bok, men olika röster och tandställning! Plus att jag var något hes efter att ha börjat på min 15 bok på dagen. -.-' Och peter hade värdens godaste bulle med sig! (Den såg i alla fall VÄÄÄÄLDIGT god ut.)Och, tja..de sa inte så mycket, och inte jag heller för den delen, men jag hade ju mina skäl. x'] På kvällen sov jag över hos signe, vi hade popatpopcorn och så såg vi på lost.

Och idag, ville jag värkligen bara sova, men självklart så ska vi ut i skogen och äta (Pinnar och jord)glass i olika smaker, i TVÅ timmar, och sen var det så himla varmt också.så nu har jag också en fruktansvärd huvudvärk! >.< Mina kära föräldrar är och storhandlar, och om de är snälla så har de förhoppningsvis köpt halomi,glass,chokladsås,cous cous,O'boy,frukt,grönsaker och skorpor! :DVi har inte haft glass hemma sen förra sommaren kan jag tro. :/

OCH JAG GER NÄSTAN UPP ALLT PLUGGANDE NU! Hur F*****N ska vi kunna göra specialarbetet och verktygsboken i tekniken,so begrepen och sen har vi säkert mycket mer som jag inte orkar tänka på för tillfället.
Och jag glömde skriva i logg boken igår om praoen, så det måste jag också göra, men det kommer ju inte bli långt.


GOD NATT!/Nadjuff

Kommentarer
Postat av: saga

haha jag har inflytande på dig.. får dig att köpa frukt och haloumi och grejer ;]

2007-04-26 @ 20:17:06
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0