Nintendo tummar.

I går var jag hos emma hela kvällen, vi kollade på Desperate housewives, åt popcorn i överflöd och drack hallon soda i liter vis(inte men ialf.)Efter det spelade vi Nintendo i fleeera timmar!! ;D Mario cart! Det är det bästa nintendoet som finns! Och vi var vakna ända tills klockan blev halv fem, sen somnade vi och vi sov som stockar.

Nästa morgon vaknade jag av att det var någon som damm sög på övervåningen, och jag tänkte typ;
"Va fan...?Vem är det som dammsuger halv 10 på morgonen??"
För det kändes värkligen som om klockan var så mycket....men när jag kollade på min klocka...
13:22?! Då blev jag rigtikt paff... :P Och när jag väckte emma så trode hon att jag skojjade, och det klart. Vem skulle inte det? ;]

Ikväll är det "Tack gode gud!" Det är så himmla kul! :D Och sen är det Stockholm Live, och sen efter det är det lost! :DTv hela kvällen då alltså. :) Kul att kanske just DU har orkat läsa detta så omeningsfulla inlägg, jag tackar dig.


NINTENDO ROCKS! / NADJUFF.


Mina ?gon.
Foto: Nadja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0