Nadja dagen!

Jaao, i dag är det min namnsdag.Så grattis till mig. Igeentligen har jag inte förstått det här med namnsdagar för, man hyllar inte någon person utan igentligen ett namn, och jag råkade ha det namnet som är i dag, grattis också till alla tanjor. :P Men, vad ska jag göra i dag då? Hmm, har ingen lust att sitta här hela dagen precis som igår OCH iförr går....-__-' Men ingen är hemma eller så har dom någonting annat för sig...Signe kommer i alla fall hem från åland i dag, hoppas hon är hemma tidigt så att vi kan göra något kul!
Det kommer vara så mycket jag ska göra nu den kommande veckan...Jag ska:

Hinna klart med min Biologi läxa till Torsdag
På tisdag ska jag gå till körskolan och hämta min EU-moppebok, och plugga teorin.
På onsdag ska jag gå första teori lektionen samt betala.
Torsdag ska jag gå och hämta min tandställning hos tandläkaren
sen efter det måste jag börjar höra med pappa vad vi ska ge mamma i present när hon fyller år.
Jag har hittat någon slags spa grej med massage....
Sen vecka 17 börjar min prao! Och på tisdagen när jag är på min andra dag på praoen fyller mor min år!
Och under praoen måste jag gå teori lektioner och göra special arbete i biologin!
 HERRE-GUD!, säger jag bara...-.- Livet är hårt! :P

 Den här låten har jag dansat till, då var den i och för sig bara tre minuter...spela och läs mitt inlägg bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0