HURTBULLE! :D

Okej, jag måste bara få skryta lite..^__^
Igår simmade jag ca 65 längder...Och jag kände minnst sagt duktig, men Emma blev hungrig så vi fick gå upp och käka lite pomes och vara onyttiga.Efter badet så köpte jag två små frallor och en banan för sammanlagt 12 kronor, och jag kände mig något duktig.Men nästa vecka ska det bli mera! :D

Idag hade jag matte förförsta gången med min nya lärare Kajsa som är Sagas syster, och Anns dotter.
Och när jag behövde hjälp så hörde jag mig själv, jag lät som en fullfjädrad idiot.Men jag förstog mycket bättre men det var ändå lite snurrigt i huvet på mig men det kanske berodde på att man ville sova.:P

Idag ska jag gå på teater med "Saga och Co", jag vet inte vad teatern heter men det var något med humor, vad saga berättade.Så nu väntar jag bara på att klockan ska bli...tills bussen till Huddinge Centrum går.Om jag tar en tidigare buss så ska jag nog köpa lite godis eller så, för godiset där på teatern är rätt så dyrt men jag vill ju inte ha någon väske med mig...!Hmm...jag får se hur det blir,det ordnar sig.^^,

Jag kommer säkert skriva lite mera efter föreställningen och om resten utav kvällen. :}

MATTE SNILLE AIN'T (?) ME! / NADJUFF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0