Förgylld dag.

Ja, som sagt...Nu ska jag skriva lite om den här UNDERBARA gråa,regniga piss-kalla dagen.
Dagen började med matten (inget fel på dig kajsa...:P) men det är all denna pollen som vill flyga omkring och göra denna dagen mycket vackrare.Och då blir,jag JÄTTE trött och JÄTTE snuvig!Och då orkan man lixom inte varken matten eller skolan överhuvudtaget.Men jag fick i alla fall veta att fler än saga (om hon nu gör det någon gång ibland)sitter och läser min lilla blogg.Det är, vad jag fick veta idag,Saga,Kajsa,Ann och kanske min sv lärare peter, och mina andra kompisar som jag lärde känna under UG. HEJ PÅ ER ALLA!
Så nu när jag har hälsat så kan jag ju säga att efter matten så hade vi,tror jag...SO och då gick Peter igenom praon, och jag tycker fortfarande att det är bajs att vi måste typ gå till tomtberga och äta bara för att det är inom Huddinge kommun och att den är våran närmaste skola...Any way...sen så blev det...ja vafan blev det?(BTW, så ber jag om ursäkt att jag svär så mycket i min blogg!)Jaja, efter skolan så var det dags att hämta min förtjusande tandställning som jag ska ha på nätterna, TRODE JAG JA! Nej, nu är det såhär att jag ska ha en tuggumirosa tandställning uppe i gommen som får kräk-reflexen att reagera och det är ju såååå.....kul.Så nu pratar jag som en (URSÄKTA UTTRYCKET)utvecklingsstörd person, men man vänjer sig så imorgon kommer förhopningsvis mina vänner och lärare förstå vad jag säger, och så får jag inte glöma att visa saga kajsas FINA havsörn som hon gjorde på kemin. (he-he, där rök mitt betyg! ^^')Men nu måste jag plugga, avskaffa läxor-samtidigt-under-samma-jobbiga-vecka-innan-praoen-!!! NU! Ò.Ó

Jag tycker fortfarande att fjortis kulturen borde dö!^^,/NADJUFF

Kommentarer
Postat av: saga

visa dåååå!! :P

2007-04-19 @ 21:47:51
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0