Döden i min mun?

Ja, det är helt korrekt!Jag håller på att kvävas av min nya tandställning och alla skrattade åt mig för att jag pratade så konstigt, SPECIELT NÅGON*hostSAGAhost* Hahaha, nä men jag kan förstå att det låter roligt, men så himla kul är det i alla fall inte.Dagen i dag var inte liiiiiiiiite jobbig. Och i dag på Elevens val(Bild och digitalt skapande)
så hade emma antingen PMS eller så var hon bara almänt galen/störd och hon gjorde en grej som inte alls är bra som jag inte vågar skriva ut här men det var ialf inte bra....Ikväll ska jag kolla på The Simpsons och Talang 2007 bara för att jag inte kan få mycket roligare. Längtar tills jag får mammas (DÅLIGAAA!!) bärbara data i mitt rum :D
Då kommer jag nästan bo där, det ända som saknas är ett skafferi/Kylskop/Frys med bröd/ och sånt där som hör till i ett kök och sendan en toalett/dush, då skulle mina föräldrar aldrig träffa mig. :P


MYTHBUSTERS ROCKAR HÅRT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0