Ben som spagetti.

Igår cyklade jag och emma till Källbrink, där sprang/gick vi först det lilla spåret och sen så gick vi det stora spåret två gånger. Och under hela den tiden så pratade vi om träning och sånt där som hör till! NU är det i alla fall så att varje onsdag ska jag och emmatränings simma i Huddinge hallen, för det är typ det ända roliga som finns att göra där i alla fall!När vi väl kom hem till emma så ville vi nästan bara sova...SOVA! Men icke, vi bestämde oss i stället för att bada i hennes bubbelbadkar. Som tur var hade jag tagit med mig min o så osnygga bikini för det var tänkt att vi skulle sola men det var ju ingen sol igår. det var typ MULET och BLÅST! Vi bubblade i alla fall och så hade vi passionsfrukts soda, och någon annan god soda. Jag blev JÄTTE hickig och rapig, det blev först ett skrikande pipande hick och efter en rap, jag hade inte lite luft i magen då, fatta vad vi drack mycket..:P
Efter vi hade bubblat så spelade vi lite Nintendo, Mario Cart, det är värkligen kul. mina tummar är alldeles slina av kontrollen..  :P

I dag ville jag åka till Huddinge centrum och kanske köpa en skjorta, och sen gå till intersport för att kolla efter en sport topp.Efter det tänkte jag käka lite på Mc'donalds,men nej.Alla ska vara bortresta eller så ska alla gör anågot annat! Ingen vill hänga med mig. Jag hatar er! >.<

Bara för att han gör min dag lite gladare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0